Alla inlägg under november 2017

Av Cajsa Karlsson - 22 november 2017 16:34

Låt mig få all din kärlek. För jag mår inte bra.
Låt mig inte tvivla på mig själv.
Låt mig vara den du älskar mest.
Låt mig gråta när vi pratar.
T, snälla älska mig.

Av Cajsa Karlsson - 11 november 2017 22:57

Ett varv till. åren går
En gång till har världens bästa pappa hyllats. Farsdag är här igen.
Jag har lycklig skrivit ett sms.
Jag älskar dig pappa. För all tid älskar jag dig.

Av Cajsa Karlsson - 4 november 2017 23:07

När pappa är min ängel.
När pappa betyder mest av allt.

Jag mår jättedåligt just nu. Pappa ser det. Kramar, masserar och smeker.
Han får en present. Han öppnar. Tar upp smycket jag gett och öppnar famnen. Kramar mig hårt och fäller en tår.
Det som gör honom till världens bästa pappa.
jag älskar dig pappa!

Ovido - Quiz & Flashcards